بدائل امريكا
انا كنت احب امريكا لان الهجرة اليها سهلة والحياة سهلة ولكن ليس فيها امان ولكتشفت ان كل الجنسيات بنفس القوة ما فائدة امريكا اذا كان هدفك هو الجنسية فقط وتتركها لو عايز جنسية فقط عندك امريكا الجنوبية كلها وامريكا الوسطى كلها والمكسيك وجنسياتهم بعد خمس سنين ايضا ويدخلوك اوروبا كلها والمكسيك تدخلك كندا واوروبا والجنسية الاوروبية تدخلك كندا واوروبا كلها وامريكا الجنوبية كلها وكل هذه الجنسيات تدخل مصر وماليزيا واندونيسيا وتركيا بدون فيزا يعني مش لازم امريكا ولكن هتقدم على اللوتري مؤقتا حتى تصبح غنيا وتجد بلد غيرها وتعديل الوضع من داخل الدولة اسهل من خارج الدولة بعد حوادث القتل الجماعي المستمرة لم اعد ارغب في امريكا توجد بلاد كثيرة جنسياتها مثل امريكا واقوى منها امريكا الجنوبية تدخل روسيا واوروبا المكسيك اقوى من امريكا الجنوبية تدخل كندا واوروبا اوروبا تدخل امريكا الشمالية والجنوبية واوروبا انت كل ما عليك فعله هو العمل على الانترنت وتستثمر الاستثمار سيكون في 3 اشياء: 1-شراء الذهب 2-العمل على الانترنت بانواعه 3-الباسبور والسياحة والدول ذات نفسها هتقولك تعالى اشتغل عندي وادفع ضرائب وخذ اقا...